Daniel heter jag och är en helt vanlig kille från Skellefteå. 18år har jag funnits på denna jord. Jag drömmer om att kunna jobba som fotograf i framtiden. Jag går andra året på mediaprogrammet, börjar mitt tredje år till hösten. På min blogg får ni följa mig i min vardag och kolla in mina bilder. Det kan även hända att jag slänger in något tips här och där också. Bara att hoppa på tåget och följa mig, if you like it.
Kontakt: [email protected] / [email protected]

Follow on Bloglovin

Fotopromenad

2011-04-11 | 20:58:49 | Porträtt | Kommentarer 1





Nikon D3000 - Nikkor 35mm f.1.8

Jag och Sandra var ute på en liten fotopromenad och jag fick många bra bilder.
Vi ska fota mer imorron så då får ni se resulat då me! :)


Kommentarer
Postat av: Ravnrebecca

Very well done site! Please keep up the good work.

2012-01-20 @ 11:53:27
URL: http://ravnrebecca.blogfuture.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback