Daniel heter jag och är en helt vanlig kille från Skellefteå. 18år har jag funnits på denna jord. Jag drömmer om att kunna jobba som fotograf i framtiden. Jag går andra året på mediaprogrammet, börjar mitt tredje år till hösten. På min blogg får ni följa mig i min vardag och kolla in mina bilder. Det kan även hända att jag slänger in något tips här och där också. Bara att hoppa på tåget och följa mig, if you like it.
Kontakt: [email protected] / [email protected]

Follow on Bloglovin

Sandra #1

2011-04-17 | 19:25:47 | Porträtt | Kommentarer 0



Jag var och fotade Sandra igår och jag lägger bara ut 2 bilder men det finns många mer som blev bra.
Vi gick en runda och hittade många olika platser att fota på, och imorrn ska jag, Sandra och Ebba fara me mopparna och försöka hitta nå bra ställe att fota på och jag kanske filmar en BTS - video som kommer upp här på bloggen.

Nu ska jag forsätta att redigera bilder som kanske kommer ut här sen, HEERRÅ :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback