Daniel heter jag och är en helt vanlig kille från Skellefteå. 18år har jag funnits på denna jord. Jag drömmer om att kunna jobba som fotograf i framtiden. Jag går andra året på mediaprogrammet, börjar mitt tredje år till hösten. På min blogg får ni följa mig i min vardag och kolla in mina bilder. Det kan även hända att jag slänger in något tips här och där också. Bara att hoppa på tåget och följa mig, if you like it.
Kontakt: [email protected] / [email protected]

Follow on Bloglovin

Våfflor

2011-04-22 | 19:24:20 | Mat | Kommentarer 1


Jaa nu har man kommit hem från malå, det här varit skitkul men jag har ju somsagt inte åkt nå :P
DOM har bastat, jag och mamma satt utanför och såg hockey ;P typiskt ..
Haha nämen sen har vi väl bara pratat typ... :)

Nu har vi packat upp alla saker vi hade me oss och vi har hunnit äta middag som blev VÅFFLOR :D
De va typ 100 år sen jag åt våfflo... synd ;P men de va iaf skit gott me våfflor!

Kommentarer
Postat av: QN - TTHESEWORDS

gott!

2011-04-28 @ 00:34:00
URL: http://tthesewords.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback