Daniel heter jag och är en helt vanlig kille från Skellefteå. 18år har jag funnits på denna jord. Jag drömmer om att kunna jobba som fotograf i framtiden. Jag går andra året på mediaprogrammet, börjar mitt tredje år till hösten. På min blogg får ni följa mig i min vardag och kolla in mina bilder. Det kan även hända att jag slänger in något tips här och där också. Bara att hoppa på tåget och följa mig, if you like it.
Kontakt: [email protected] / [email protected]

Follow on Bloglovin

Ändrigar på g

2011-08-21 | 02:18:04 | Barn-porträtt | Kommentarer 1



Det kommer att bli lite ändrigar i designen eller rättare sagt headern, vet inte när jag kommer bli klar, mabye tomorrow? Det vet jag inte än men jag ska förmodligen fota me Sandra imorrn och de kommer bli skitbra, jag har så himla många ideer så brist på de kommer de inte va..

Ikväll har jag iaf haft skitkul jag har ätit tacos me mina vänner och haft allmänt roligt men tyvärr så fick jag slänga in handuken kring 10 för jag fick så otroligt ont i huvudet, det här jag faktiskt förtfarande så jag ska nog försöka sova nu!!


Kommentarer
Postat av: JENNIFERFOTON

Re: Badade, hhihi :)

2011-08-21 @ 14:11:52
URL: http://jenniferfoton.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback