Daniel heter jag och är en helt vanlig kille från Skellefteå. 18år har jag funnits på denna jord. Jag drömmer om att kunna jobba som fotograf i framtiden. Jag går andra året på mediaprogrammet, börjar mitt tredje år till hösten. På min blogg får ni följa mig i min vardag och kolla in mina bilder. Det kan även hända att jag slänger in något tips här och där också. Bara att hoppa på tåget och följa mig, if you like it.
Kontakt: [email protected] / [email protected]

Follow on Bloglovin

Före & efter

2011-08-06 | 00:25:32 | Före och Efter | Kommentarer 3



Jag bjuder på en före & efter bild, eftersom att jag älskar att kolla på andras så kände jag bara att jag var tvungen!

Redigering:

Camera Raw

|| Ökat kontrasten
|| Ökat exponeringen väldigt lite

Photoshop

|| Tog bort finnar och liknande
|| Nivåer, dragit lite i reglagen
|| Övertoningskarta och valt ist för svart till vit (svartvit) så tog jag lila-rosa till vit
|| Sist av allt beskärde jag bilden

                                                 - KLART

                                                                      Uppskattas sånna här inlägg?


Kommentarer
Postat av: JENNIFERFOTON

SV: Varsågod!

Allt bra? :)

2011-08-06 @ 11:14:50
URL: http://jenniferfoton.blogg.se/
Postat av: Sara

Jag tycker att det är jätteroligt med före och efter bilder, så för mej får du gärna ha mycket sånt!:)

2011-08-10 @ 14:41:17
URL: http://saraomalin.blogg.se/
Postat av: Patricia

Sådana här inlägg uppskattas verkligen, av mig iallafall

2011-08-11 @ 08:47:58
URL: http://patriciac.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback