Daniel heter jag och är en helt vanlig kille från Skellefteå. 18år har jag funnits på denna jord. Jag drömmer om att kunna jobba som fotograf i framtiden. Jag går andra året på mediaprogrammet, börjar mitt tredje år till hösten. På min blogg får ni följa mig i min vardag och kolla in mina bilder. Det kan även hända att jag slänger in något tips här och där också. Bara att hoppa på tåget och följa mig, if you like it.
Kontakt: [email protected] / [email protected]

Follow on Bloglovin

Gymnasiet

2011-08-23 | 19:40:42 | Vardag | Kommentarer 1


Då va första och andra dagen på gymnasiet avklarat!!
Man har redan varit till rektorn... jag ska förhoppningsvis byta klass men tyvärr får jag inte gör det förän på måndag nästa vecka, om jag nu får byta :)

Idag hade vi första "riktiga" skoldagen och de va helt okej, kunde varit bättre kunde varit sämre..
Jag lyckades komma försen första lektionen pga bussen, vi hade media produktion direkt så vi fick veta lite grejs om de och sen hade vi nk, vi snackade typ om "vad är liv" ??? Fattade inte så mkt (a)
Sen vare mentorstid och då körde vi lära-känna-bingo vilket va helt okej man fick lära känna dom lite bättre (inte mkt dock) jag fick dubbelbingo förövrigt :D
Sen slutade vi och jag fick vänta på Jenny i en halvtimma :D:D JIIHOOO....

Igår (första skoldan) så vare bara information och så inte så jätteintressant..

Kommentarer
Postat av: L.I.N.N.E.A ♥ Photography

Finalisterna i fototävlingen finns nu uppe på bloggen, kolla om din bild gick vidare!:D

Om den gjorde det så försök samla så många röster som möjligt!:D Om inte din bild gick vidare så kan du alltid rösta på något av dom andra bidragen!:D



Lycka till!

2011-08-24 @ 15:23:36
URL: http://nexttotheblueeyes.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback