Daniel heter jag och är en helt vanlig kille från Skellefteå. 18år har jag funnits på denna jord. Jag drömmer om att kunna jobba som fotograf i framtiden. Jag går andra året på mediaprogrammet, börjar mitt tredje år till hösten. På min blogg får ni följa mig i min vardag och kolla in mina bilder. Det kan även hända att jag slänger in något tips här och där också. Bara att hoppa på tåget och följa mig, if you like it.
Kontakt: [email protected] / [email protected]

Follow on Bloglovin

kväll med kussarna

2011-12-25 | 23:58:12 | Vardag | Kommentarer 0
Bilden tagen med: Nikon D7000 - Tamron 28-75mm

Har just kommit hem från farmor och farfar efter att ha spelat julklappsspelet med mina kussiner (på pappas sida)
Vi fick äta årets godaste julbord och en otroligt god chokladtårta till efterrätt, sen spelade vi julklappsspelet ist för att köpa julklappar åt varann vilket vi gjort i några år nu faktiskt.
Iaf så vann jag faktiskt 5 saker, helt otroligt för efter "första" omgången så fick jag ta paket hela tiden och sen när det var dags för själva spelet så trodde jag att jag skulle bli av med allt (som jag brukar bli) men tro de eller ej så hade jag 5 saker när klockan ringde, helt otroligt!!
Jag filmade lite grann under kvällen så en film kanske kommer upp snart..

Nu tänkte jag sova för jag ska upp kl 9 för att fara till stan imorgon, hade tänkt att köpa en kamera väska för presentkortet jag fick :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback