Daniel heter jag och är en helt vanlig kille från Skellefteå. 18år har jag funnits på denna jord. Jag drömmer om att kunna jobba som fotograf i framtiden. Jag går andra året på mediaprogrammet, börjar mitt tredje år till hösten. På min blogg får ni följa mig i min vardag och kolla in mina bilder. Det kan även hända att jag slänger in något tips här och där också. Bara att hoppa på tåget och följa mig, if you like it.
Kontakt: [email protected] / [email protected]

Follow on Bloglovin

Läääänge sen..

2011-05-19 | 00:00:17 | Vardag | Kommentarer 2


hahaha Sandra la ut denna vackra bild på mig på facebook,.. :P
Jag kände ju som att man va riktigt snygg på den tiden!! (eller hur va de?)

Haha nu ska jag iaf gå och sova och imorron kommer jag nog lägga ut några till bilder från förra inlägget.. (jag kände ju inte riktigt att jag fick till den där meningen) (:


Kommentarer
Postat av: Emma [hockey & foto]

Saga och Alicia har sagt det tidigare att du fotar men det var först idag jag fick veta att du hade en blogg. Du är ju jätteduktig!



SVAR: Hahah, tack! Tycker absolut du ska lägga ut fler hockeybilder ;D

2011-05-19 @ 20:24:17
URL: http://emmaanystrom.blogg.se/
Postat av: thinoholic

Härlig bild :)

2011-05-24 @ 13:06:31
URL: http://plzmakemethinner.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback