Daniel heter jag och är en helt vanlig kille från Skellefteå. 18år har jag funnits på denna jord. Jag drömmer om att kunna jobba som fotograf i framtiden. Jag går andra året på mediaprogrammet, börjar mitt tredje år till hösten. På min blogg får ni följa mig i min vardag och kolla in mina bilder. Det kan även hända att jag slänger in något tips här och där också. Bara att hoppa på tåget och följa mig, if you like it.
Kontakt: [email protected] / [email protected]

Follow on Bloglovin

Något man saknar på sommarn..

2011-05-19 | 21:04:57 | Sport | Kommentarer 1


Nikon D3000 - Tamron 70-300mm f/4

Är hockey om dom skulle spelade elitserien på sommarn skulle man inte behöva någon vinter!
Bilderna är tagna från en grundserie match mellan SAIK och Södertälje,,,.. GO SAIK!!!!

Jag måste bara säga att jag är smått förbannad för det va så att mamma och pappa behövde hjälp att flytta släpen och när jag ställer datorn på bordet för att gå ut och hjälpa dom så fasnar sladden till datorn i mitt ben så hela datorn far i golvet så nu är jag sur....

Kommentarer
Postat av: Emma [hockey & foto]

Jag gillar vad jag ser, hahha! ;D

2011-05-19 @ 21:31:48
URL: http://emmaanystrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback