Daniel heter jag och är en helt vanlig kille från Skellefteå. 18år har jag funnits på denna jord. Jag drömmer om att kunna jobba som fotograf i framtiden. Jag går andra året på mediaprogrammet, börjar mitt tredje år till hösten. På min blogg får ni följa mig i min vardag och kolla in mina bilder. Det kan även hända att jag slänger in något tips här och där också. Bara att hoppa på tåget och följa mig, if you like it.
Kontakt: [email protected] / [email protected]

Follow on Bloglovin

jag orkar inte mer

2011-11-28 | 22:30:31 | Vardag | Kommentarer 1
Jag är verkligen besviken på mig själv för att jag inte har bloggat på flera dagar men det är så att jag har mycket uppe i mitt huvud just nu, livet går inte rätt riktning!
Ibland vill jag bara ge upp och skita i allt, ibland känns det som att jag inte är till någon nytta och jag börjar undra om det finns någon där ute som bryr sig!
Fattar inte varför ingenting går min väg och varför det alltid är jag som får ta smällen.
KAN NI INTE FATTA ATT JAG ORKAR INTE MER!!!
Fyfan.. allt som händer just nu, jag ska operera mig för första gången i mitt liv och det är inget som gör saken bättre, jag måste ta en paus från allt känns det som!

Förlåt om det blev ett lite deprimerande inlägg var inte meningen så..

Kommentarer
Postat av: Linda

Hej,



jag hittade precis in till din blogg. Vilka vackra, snygga bilder du tar. Inspirerande! Ska kika runt lite mer.



Låter som du har det tufft, och jag hoppas du får må bättre snart och kan känna att saker går i din väg. Och såklart, att den kommande operationen går bra.



kram

Linda

2011-11-29 @ 19:25:48
URL: http://www.smyckenbyell.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback