Daniel heter jag och är en helt vanlig kille från Skellefteå. 18år har jag funnits på denna jord. Jag drömmer om att kunna jobba som fotograf i framtiden. Jag går andra året på mediaprogrammet, börjar mitt tredje år till hösten. På min blogg får ni följa mig i min vardag och kolla in mina bilder. Det kan även hända att jag slänger in något tips här och där också. Bara att hoppa på tåget och följa mig, if you like it.
Kontakt: [email protected] / [email protected]

Follow on Bloglovin

min måndag

2011-11-14 | 19:32:01 | Självporträtt | Kommentarer 0
Då var det måndag igen då...
Måndagar är ändå helt okej för min del, går bara till 20 över 2 så de funkar!
Hehe efter lunchen idag så hade vi media och Sara som är på film ville att jag skulle säga till Moa och Klara att hon skulle komma lagom till media lektionen så att dom skulle kunna filma och jag liksom bara "joo klart kan jag de", utan att jag hade reagerat på att dom inte varit på skolan idag :S
Så jag smsade på lunchen att dom va sjuka men då var hon redan på skolan... hehe woops xD
Men iaf så har det varit en helt okej start på veckan, jag har även bestämt att det är slut med godis och sådant fram tills julen! Hur ska jag klara mig???!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback