Daniel heter jag och är en helt vanlig kille från Skellefteå. 18år har jag funnits på denna jord. Jag drömmer om att kunna jobba som fotograf i framtiden. Jag går andra året på mediaprogrammet, börjar mitt tredje år till hösten. På min blogg får ni följa mig i min vardag och kolla in mina bilder. Det kan även hända att jag slänger in något tips här och där också. Bara att hoppa på tåget och följa mig, if you like it.
Kontakt: [email protected] / [email protected]

Follow on Bloglovin

leos med klassen

2011-10-14 | 17:22:52 | Vardag | Kommentarer 0


Det gick så pass segt för lilla mig att fara framåt så att Emmy fick hjälpa mig me farten :D hehe



Vi lekte tagen och kurragömma me vink, INTE vinkleken Selina ;)
Jobbigt som fasen!!



Mer cykling :D



Haha,, våra lärare!! SAY NO MORE..



Och som avslutning en otroligt vacker klassbild :D

OBS! - Dom 2 översta bilderna har Christina tagit och dom 3 sista har Celeste tagit :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback