Daniel heter jag och är en helt vanlig kille från Skellefteå. 18år har jag funnits på denna jord. Jag drömmer om att kunna jobba som fotograf i framtiden. Jag går andra året på mediaprogrammet, börjar mitt tredje år till hösten. På min blogg får ni följa mig i min vardag och kolla in mina bilder. Det kan även hända att jag slänger in något tips här och där också. Bara att hoppa på tåget och följa mig, if you like it.
Kontakt: [email protected] / [email protected]

Follow on Bloglovin

Headphones and a lot of food

2012-04-25 | 22:37:07 | Vardag | Kommentarer 1
Yaay, har fått mina hörlurar jag beställde hem från Junkyard.se för 199:-
Tyckte dom va riktigt snygga och det var ett jättebra pris på dom.

Sen har jag även varit lite onyttig idag, var och åt på Max två gånger idag.. hehe. Först åt jag middag där med Josse vid typ 5 sen frågade pappa mig om jag ville ha något (dom hade tränat så hade inte ätit ngt) och jag tackade inte nej till det inte (Y) OCH han köpte en lyxshake till mig och Vicke! LOVE<3
Som pricken över i:et så har vi "hälsovecka" som typ läxa till idrotten då vi skriva ner allt vi äter under en vecka och ja för mig går det väll sådär att göra mitt bästa för att inte äta onyttigt.. ärligt så äter jag sämre än vad jag normalt gör.

Och imorgon har vi NP i svenska igen. PUUH, orkar inte riktigt med alla proven. Blir bara less dom och gör inte mitt bästa även om jag försöker. Är nog lite mentalt det där.

Kommentarer
Postat av: Rebecka Vigren - Fotoblogg

Härligt med nya lurar! Kämpa på med skolan, det är bara lite kvar nu, så försöker jag tänka i alla fall :)

2012-04-26 @ 20:32:34
URL: http://rebeckav.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback