Daniel heter jag och är en helt vanlig kille från Skellefteå. 18år har jag funnits på denna jord. Jag drömmer om att kunna jobba som fotograf i framtiden. Jag går andra året på mediaprogrammet, börjar mitt tredje år till hösten. På min blogg får ni följa mig i min vardag och kolla in mina bilder. Det kan även hända att jag slänger in något tips här och där också. Bara att hoppa på tåget och följa mig, if you like it.
Kontakt: [email protected] / [email protected]

Follow on Bloglovin

Ny design

2012-04-26 | 22:09:41 | Blogg | Kommentarer 0
Har gjort en ny design som ni kanske ser. Den här gången blev det en vit och lite mer diskret design. Men den funkar för mig.

Idag har vi haft ännu ett NP i svenska och denna gång var det uppsats. Jag skrev om min och mormors relation, dock vet jag inte om jag gjorde rätt överhuvudtaget för när jag väl hade börjat skriva så flöt det bara på så jag glömde liksom bort va uppgiften var. hehe. Men jag skulle nog säga att det gick helt okej.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback