Daniel heter jag och är en helt vanlig kille från Skellefteå. 18år har jag funnits på denna jord. Jag drömmer om att kunna jobba som fotograf i framtiden. Jag går andra året på mediaprogrammet, börjar mitt tredje år till hösten. På min blogg får ni följa mig i min vardag och kolla in mina bilder. Det kan även hända att jag slänger in något tips här och där också. Bara att hoppa på tåget och följa mig, if you like it.
Kontakt: [email protected] / [email protected]

Follow on Bloglovin

This is the case

2012-04-17 | 22:31:33 | Vardag | Kommentarer 2
Okej så här är det.. jag har inte bloggat så mkt den senaste tiden och det beror på att jag inte haft något att blogga om. Jag bloggar när jag känner att det är nödvändigt helt enkelt.
Jaja nu till det roliga. SAIK vann åter igen mot Brynäs, 3-2 hemma! Underbart.. nu är SM-guldet bara 2 vinster bort. Hejja SAIK

Kommentarer
Postat av: Rebecka Vigren - Fotoblogg

Såg matchen på TV, grymt kul att dom håller på att vända det här. I Modos frånvaro - heja Skellefteå!

2012-04-17 @ 23:16:05
URL: http://rebeckav.blogg.se/
Postat av: Linnea [Fotoblogg]

Hej!



Nu har jag en grym fototävling på bloggen i samarbete med tvspelsweb.se där du kan vinna en valfri produkt för max 200kr



Läs mer här: http://linneaphoto.blogg.se/2012/april/fototavling-i-samarbete-med-tvspelswebse.html#comment



Lycka till!



Förlåt om du inte gillar såna här kommentarer!

2012-04-18 @ 16:31:21
URL: http://linneaphoto.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback