Daniel heter jag och är en helt vanlig kille från Skellefteå. 18år har jag funnits på denna jord. Jag drömmer om att kunna jobba som fotograf i framtiden. Jag går andra året på mediaprogrammet, börjar mitt tredje år till hösten. På min blogg får ni följa mig i min vardag och kolla in mina bilder. Det kan även hända att jag slänger in något tips här och där också. Bara att hoppa på tåget och följa mig, if you like it.
Kontakt: [email protected] / [email protected]

Follow on Bloglovin

Den officiellt läskigaste film jag sett

2012-08-02 | 23:16:02 | Natur | Kommentarer 0
Nikon D7000 + Tamron 28-75mm f/2.8
 
Shit förlåt för att jag varit så frånvarande från bloggen, jag har jobbat och sen dom dagar då faktiskt solen lyst har jag inte velat sitta inne vid datorn så därav lite bloggning.
Men nu när jag inte jobbar ska jag försöka kläma dit minst ett inlägg per dag.. om jag ens klarar av det!
 
Idag har jag även sett den nu officiellt läskigaste film jag någonsin sett, Grave Encounters. Fyfan, Sandra vågade inte se den själv så hon smsar att jag ska komma och se den med henne. JAG??? Jag är fan världens pussy när det kommer till skräckisar! SÅÅ nu måste jag se nån animerad skit film så jag ska kunna somna. Tack och hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback