Daniel heter jag och är en helt vanlig kille från Skellefteå. 18år har jag funnits på denna jord. Jag drömmer om att kunna jobba som fotograf i framtiden. Jag går andra året på mediaprogrammet, börjar mitt tredje år till hösten. På min blogg får ni följa mig i min vardag och kolla in mina bilder. Det kan även hända att jag slänger in något tips här och där också. Bara att hoppa på tåget och följa mig, if you like it.
Kontakt: [email protected] / [email protected]

Follow on Bloglovin

Wicked way with you

2012-08-29 | 16:00:00 | Musik | Kommentarer 0
Heej alla som fortfarande läser min kassa blogg. Jag hade bara tänkt att skicka iväg ett inlägg så ni vet att jag lever och inte helt glömt bort bloggen utan jag har fortfarande inget photoshop och kan inte redigera några bilder. Men jag ska nog lösa det på något sätt. Hoppas jag.
 
Jag får nästan lite ångest över att jag har så många bilder jag ska redigera och bilder jag ska skicka iväg till folk. Det är stressande, så en lösning måste visa sig snarast.
Så nu vet ni att jag lever och fortfarande har bloggen i tanken så jag kanske kommer försöka lägga in något sådant inlägg så det inte är fullkomligt dött här. Kommer nog förekomma mobilbilder och youtube klipp men vafan det är allt jag har att erbjuda just nu så gillar ni det inte kan ni dra. Pease.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback