Daniel heter jag och är en helt vanlig kille från Skellefteå. 18år har jag funnits på denna jord. Jag drömmer om att kunna jobba som fotograf i framtiden. Jag går andra året på mediaprogrammet, börjar mitt tredje år till hösten. På min blogg får ni följa mig i min vardag och kolla in mina bilder. Det kan även hända att jag slänger in något tips här och där också. Bara att hoppa på tåget och följa mig, if you like it.
Kontakt: [email protected] / [email protected]

Follow on Bloglovin

Denna gång framför kameran

2012-12-09 | 12:26:00 | Porträtt | Kommentarer 1
Nikon D7000 + Nikkor 35mm f/1.8
Fotograf: Alva
Redigering: Jag
 
Igår var jag med Alva och vi fotade lite nere i studion och hade väldigt trevligt som vanligt. Dock hann vi aldrig se filmen vi hade tänkt se men den får vi se en annan gång.
Jag började även rita på en ny teckning (som nästan är klar) på Moa Hedström, jag är endå rätt så nöjd! Svårt att göra en rättvisa när man ritar av ett foto. Jag gjorde iaf mitt bästa.
Haha lite roligt att jag börjar på nya bilder hela tiden medans det ligger en teckning som jag börjat på för ett tag sen som inte är klar. Får väl ta och göra klart den snart.

Kommentarer
Postat av: Rebecka Vigren - Fotoblogg

Snyggt självporträtt!

2012-12-09 @ 14:30:32
URL: http://www.rebeckav.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback