Daniel heter jag och är en helt vanlig kille från Skellefteå. 18år har jag funnits på denna jord. Jag drömmer om att kunna jobba som fotograf i framtiden. Jag går andra året på mediaprogrammet, börjar mitt tredje år till hösten. På min blogg får ni följa mig i min vardag och kolla in mina bilder. Det kan även hända att jag slänger in något tips här och där också. Bara att hoppa på tåget och följa mig, if you like it.
Kontakt: [email protected] / [email protected]

Follow on Bloglovin

Första december och julbak

2012-12-01 | 13:16:00 | Mat | Kommentarer 3
Nu börjar verkligen julen närma sig. Första december, julbak här hemma och det snöar som aldrig förr + lite julmusik, inte så dåliga va? Jag klagar då inte.
Fatta att det är bara 23 dagar tills julafton. Fan vad det går fort, hinner nästan inte med. Dessutom vet jag inte vad jag önskar mig heller. Blir även lite stressade över att jag inte köpt några julklappar själv. Men jag har faktiskt några ideer på julklappar men ni förstår kanske att jag inte kan skriva ut här vad jag tänkt! ;)

Kommentarer
Postat av: Rebecka Vigren - Fotoblogg

Här har det också snöat riktigt mycket idag :)

Svar: Jo jäklar vad det har snöat!!:)
Daniel Brännström

2012-12-01 @ 13:51:35
URL: http://www.rebeckav.blogg.se
Postat av: Beatrice Jakobsson (foto)

vad mysigt det ser ut att vara! :D

Svar: Super mysigt! :)
Daniel Brännström

2012-12-02 @ 10:58:23
URL: http://beattriicee.blogg.se
Postat av: Josse

ÅÅh sex i munnen typ!<3

Svar: ELLER HUR!!! Helt sjukt<3
Daniel Brännström

2012-12-02 @ 18:12:14
URL: http://billstattoos.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback