Daniel heter jag och är en helt vanlig kille från Skellefteå. 18år har jag funnits på denna jord. Jag drömmer om att kunna jobba som fotograf i framtiden. Jag går andra året på mediaprogrammet, börjar mitt tredje år till hösten. På min blogg får ni följa mig i min vardag och kolla in mina bilder. Det kan även hända att jag slänger in något tips här och där också. Bara att hoppa på tåget och följa mig, if you like it.
Kontakt: [email protected] / [email protected]

Follow on Bloglovin

Lilla julafton

2012-12-22 | 21:24:33 | Vardag | Kommentarer 2
Jag har ny kommit hem från mormor där vi hade en liten julafton mellan mina kusiner och oss eftersom vi inte träffas på julafton. Vi såg Grinchen och fikade julkakor. Sedan blev det julklappsutdelning och ost & kex.
Alltid lika mysigt med jul, trots att det inte riktigt var det men jaja!
Nu ska jag sätta mig och se Mr & Mrs Smith som jag missat en halvtimma av så vi ses.

Kommentarer
Postat av: alice

Tänkte tipsa om att imorgon kommer sista luckan i min adventskalender och priset kommer att vara en månads guld medlemskap på moderskeppet,va gärna med :)

2012-12-23 @ 10:57:06
URL: http://ialicekamera.blogg.se
Postat av: Elin

Fina bilder.

Svar: Tack så mkt!:)
Daniel Brännström

2012-12-23 @ 19:46:06
URL: http://eamandanielsson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback