Daniel heter jag och är en helt vanlig kille från Skellefteå. 18år har jag funnits på denna jord. Jag drömmer om att kunna jobba som fotograf i framtiden. Jag går andra året på mediaprogrammet, börjar mitt tredje år till hösten. På min blogg får ni följa mig i min vardag och kolla in mina bilder. Det kan även hända att jag slänger in något tips här och där också. Bara att hoppa på tåget och följa mig, if you like it.
Kontakt: [email protected] / [email protected]

Follow on Bloglovin

Mardröms dag

2012-12-27 | 19:49:07 | Vardag | Kommentarer 0
Denna dag har varit båda bra och usel. Det positiva idag är att morfar är mycket mer aktiv med ögonen och det känns verkligen som att han sakta blir bättre och bättre. Sen även att jag köpt och fått nya kläder. Jag köpte själv en vinröd tröja, sedan köpte pappa en gul tröja åt mig av en del anledingar. Sedan köpte jag ett par nya skor!
 
Och det som varit uselt idag är min fucking frisyr. Jag, Vicke och Kim skulle klippa oss hos någon random frisör och till att börja med så sa jag till kvinnan som klippte mig att jag ville ha lite kortare på sidorna och inte klippa så mycket uppe på huvudet. Och då tar människan fram en hårtrimmer och börjar raka sidorna.. Och fort gick det!
Först trodde jag hon rakat av allt hår för jag såg inte något (får jävligt ljust hår när det är kort) så jag var tvungen att känna efter och det var ytterst lite kvar. Sedan klipper hon av hälften av det jag har mitt på skallen och jag sitter i chock. Sedan börjar hon ta lite mer mitt på skallen och då sa jag att hon fick sluta klippa. Så nu är jag typ snaggad..
Känner knappt igen mig själv i spegeln längre. Fyfan så jävla fult det blev, önskar jag kunde göra om dom senaste timmarna. Men jag får vänta tills det växt ut igen, och nu kan jag säga att det var första och sista gången jag klipper mig hos någon annan än min frisör i Skellefteå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback