Daniel heter jag och är en helt vanlig kille från Skellefteå. 18år har jag funnits på denna jord. Jag drömmer om att kunna jobba som fotograf i framtiden. Jag går andra året på mediaprogrammet, börjar mitt tredje år till hösten. På min blogg får ni följa mig i min vardag och kolla in mina bilder. Det kan även hända att jag slänger in något tips här och där också. Bara att hoppa på tåget och följa mig, if you like it.
Kontakt: [email protected] / [email protected]

Follow on Bloglovin

Uppdatering från Stockholm

2012-12-26 | 15:11:00 | Produkt | Kommentarer 0
Hej allihopa och godjul! Lite sent men har aldrig haft möjlighet att skriva det så bättre sent än aldrig, right?
Just nu är jag i Stockholm för att vara med morfar på sjukhuset. Vi for dagen efter julafton så jag kan ju meddela att man var lagomt trött när vi skulle fara.
Denna gång tog det 10timmar att köra hit vilket det aldrig gjort förr, men eftersom vädret varit piss så tog det extra lång tid.
 
Jag har iaf haft en supertrevlig jul, dock har jag varit förskyd hela julen så har varit helt slut på kvällarna. Jag har fått en hel del roliga julklappar, bland annat en produktstudio, som jag tog med till sthlm och testade. Dock fanns det inte så mkt jag kunde fota så tog en vinflaska och ett glas och fotade det. Är helt förälskad i den.
Sen har jag fått en hel del andra julklappar också, men jag hade tänkt göra ett inlägg då ni får se alla julklappar. Funderar på om jag ska göra en video ist för bara bilder... hmm, ja jag får tänka på det och ni får bara spänt vänta tills det kommer upp.
 
Jag har faktiskt ingen aning om hur bilderna blir som jag publicerar för jag sitter på min gamla laptop och skärmen är så jävla utdragen och suddig så det blir lite gambling när jag redigerat bilderna i photoshop. Haha men jag får så snällt vänta tills jag är hemma och har min andra dator.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback