Daniel heter jag och är en helt vanlig kille från Skellefteå. 18år har jag funnits på denna jord. Jag drömmer om att kunna jobba som fotograf i framtiden. Jag går andra året på mediaprogrammet, börjar mitt tredje år till hösten. På min blogg får ni följa mig i min vardag och kolla in mina bilder. Det kan även hända att jag slänger in något tips här och där också. Bara att hoppa på tåget och följa mig, if you like it.
Kontakt: [email protected] / [email protected]

Follow on Bloglovin

pluggar så jag får ont i huvudet

2012-02-20 | 19:43:52 | Vardag | Kommentarer 2
Sitter coh försöker plugga till histora provet imorron men istället sitter jag och skriver ett blogginlägg?!
Jaja, det är iaf skittråkigt.. Dessutom har jag sjukt ont i huvudet så det gör inte saken bättre kan jag berätta!
Om man bortser från provet så tror jag ändå kommer bli en grym dag imorron, vi slutar kvart över 12 istället för 25 över 3, så de e nice X]
Nä nu ska jag inte sitta här och snacka skit utan jag ska fortsätta plugga -.-

Kommentarer
Postat av: Matilda

Har också pluggat som en idiot idag :o

2012-02-20 @ 20:50:06
URL: http://matildaniclasson.devote.se/
Postat av: Rebecka Vigren - Fotoblogg

Keep it up, det kommer vara värt det imorgon! ;)

2012-02-20 @ 20:57:07
URL: http://rebeckav.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback