Daniel heter jag och är en helt vanlig kille från Skellefteå. 18år har jag funnits på denna jord. Jag drömmer om att kunna jobba som fotograf i framtiden. Jag går andra året på mediaprogrammet, börjar mitt tredje år till hösten. På min blogg får ni följa mig i min vardag och kolla in mina bilder. Det kan även hända att jag slänger in något tips här och där också. Bara att hoppa på tåget och följa mig, if you like it.
Kontakt: [email protected] / [email protected]

Follow on Bloglovin

tea time

2012-02-21 | 14:51:46 | Vardag | Kommentarer 0

Efter två lektioner, ett prov så mår man hyffsat bra.
Vi hade som sagt prov idag i historia och inte kan jag påstå att det gick bra, men inte riktigt dåligt heller (tror jag)
På några frågor jag inte kunde skrev jag lite som jag tyckte det kunde vara! Så jag tror inte jag har rätt på dom men jag kanske får plus poäng för att jag försökte.... okej nää tror inte de va X]
Sen skulle vi egentligen ha engelska efter men hon var hemma med sjukt barn så vi fick sluta efter provet, vilken lycka!!
När kom hem satte jag igång lite te för jag har en riktigt irriterande hosta som aldrig vill ge sig, så det var riktigt skönt att få i sig lite hetta ;)
Annars så tycker jag min tisdag har varit riktigt nice, så långt iaf.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback