Daniel heter jag och är en helt vanlig kille från Skellefteå. 18år har jag funnits på denna jord. Jag drömmer om att kunna jobba som fotograf i framtiden. Jag går andra året på mediaprogrammet, börjar mitt tredje år till hösten. På min blogg får ni följa mig i min vardag och kolla in mina bilder. Det kan även hända att jag slänger in något tips här och där också. Bara att hoppa på tåget och följa mig, if you like it.
Kontakt: [email protected] / [email protected]

Follow on Bloglovin

test i illustrator

2012-02-18 | 23:59:08 | Vardag | Kommentarer 1
Idag har jag suttit lite till och från med den här tekningen i illustrator och det är faktiskt första gången jag använder illustrator så jag är faktiskt riktigt nöjd med vad jag gjort!
Det tog mycket längre tid än vad jag trott men jag måste säga att det va riktigt kul :D
Såg ni melodifestivalen??! Det gjorde iaf jag och jag blev riktigt besviken på låtarna.. vissa iaf! Mollys var faktiskt riktigt bra sen så var det blekt därefter. Mirakel????!! WTF... de är bland de västa jag hört, just sayin´

Kommentarer
Postat av: Rebecka Vigren - Fotoblogg

Melodifestivalen är ingen höjdare alls. Är ett, mer eller mindre, troget Andreas Johnson fan men tycker det var synd att låten var så lik en annan låt, besvikelse! Annars var det inte många som sjöng rena toner där, hemskt...

2012-02-19 @ 00:28:47
URL: http://rebeckav.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback