Daniel heter jag och är en helt vanlig kille från Skellefteå. 18år har jag funnits på denna jord. Jag drömmer om att kunna jobba som fotograf i framtiden. Jag går andra året på mediaprogrammet, börjar mitt tredje år till hösten. På min blogg får ni följa mig i min vardag och kolla in mina bilder. Det kan även hända att jag slänger in något tips här och där också. Bara att hoppa på tåget och följa mig, if you like it.
Kontakt: [email protected] / [email protected]

Follow on Bloglovin

daniel i svartvitt

2012-01-12 | 21:01:26 | Självporträtt | Kommentarer 2


Idag fick jag tillbaka min dator efter att ha lämnat den till Fredrik som skulle fixa ett annat Photoshop åt mig och de gjorde han så ett jättetack till dig!

Eftersom jag då fick Photoshopet så ville jag såklart ha nya bilder att redigera så jag passade på att gå ner i studion och fota lite bilder på mig.

Kommentarer
Postat av: Elin

Hur ser studion ut?;) Kan du lägga ut en bild på själva studion? :)

2012-01-12 @ 21:43:42
URL: http://elineklund.bloggplatsen.se
Postat av: Rebecka Vigren - Fotoblogg

Va kul med lite inspiration, och du blev riktigt söt på bilderna! (;

2012-01-12 @ 22:21:03
URL: http://rebeckav.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback