Daniel heter jag och är en helt vanlig kille från Skellefteå. 18år har jag funnits på denna jord. Jag drömmer om att kunna jobba som fotograf i framtiden. Jag går andra året på mediaprogrammet, börjar mitt tredje år till hösten. På min blogg får ni följa mig i min vardag och kolla in mina bilder. Det kan även hända att jag slänger in något tips här och där också. Bara att hoppa på tåget och följa mig, if you like it.
Kontakt: [email protected] / [email protected]

Follow on Bloglovin

Beautiful sunset

2012-07-15 | 17:47:51 | Natur | Kommentarer 2
Nikon D7000 + Tamron 28-75mm f/2.8
 
Har just kommit hem från dagarna i Ullbergsträsk. Det har inte varit toppen väder utan mest regn och molningt, tyvärr. Men vi har fått fisk, jo jäklar vi har verkligen fått bra med gädda, dom inga giganter utan bara småttingar mellan 1.5-2.5kg. Själv har jag fått 3st gäddor och en massa abborar och mörtar.
Har varit superkul, mycket skratt haha. Farmor bjöd på en massa roligheter, blandannat när en gädda hoppade efter henne flöte. Haha TVÅ gånger XD
 
Imorgon drar vi vidare till Luleå och kanske lite shopping och förhoppningsvis en massa bad! Och eftersom jag troligtvis ska ha internet så kommer jag försöka att uppdatera lite på kvällen. Har de nice till vidare hörni!

Kommentarer
Postat av: Ulrika - Fotograf u.norman

Vackert!

2012-07-24 @ 14:10:11
URL: http://unorman.wordpress.com
Postat av: Koffe - Natur & landskapsfotograf

Det var ju en fridfull och fin solnedgång :)

Svar: Eller hur! Superfin :]
Daniel Brännström

2012-10-11 @ 15:20:52
URL: http://fotokoffe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback