Daniel heter jag och är en helt vanlig kille från Skellefteå. 18år har jag funnits på denna jord. Jag drömmer om att kunna jobba som fotograf i framtiden. Jag går andra året på mediaprogrammet, börjar mitt tredje år till hösten. På min blogg får ni följa mig i min vardag och kolla in mina bilder. Det kan även hända att jag slänger in något tips här och där också. Bara att hoppa på tåget och följa mig, if you like it.
Kontakt: [email protected] / [email protected]

Follow on Bloglovin

Borta över helgen

2012-07-13 | 13:34:25 | Natur | Kommentarer 0
Nikon D7000 + Tamron 28-75mm f/2.8
 
Hejsan alltihopa, nu i helgen ska jag bort med familjen och fiska i Ullbergsträsk. Och där finns det såklart ingen ström så jag kommer inte kunna uppdatera på bloggen.
Och jag har dessutom inte laddat med inlägg, utan bloggen kommer att stå tom tills jag kommer hem på söndag då jag kanske kommer hinna skriva ett inlägg. Sen redan på måndag kommer vi fara till Luleå men jag tror vi kommer ha trådlöst internet där så om det är skitväder kommer jag skriva lite därifrån. Vi kommer att vara i Luleå tills på fredag tror jag. Jag ska ju såklart fara på trästocks under helgen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback