Daniel heter jag och är en helt vanlig kille från Skellefteå. 18år har jag funnits på denna jord. Jag drömmer om att kunna jobba som fotograf i framtiden. Jag går andra året på mediaprogrammet, börjar mitt tredje år till hösten. På min blogg får ni följa mig i min vardag och kolla in mina bilder. Det kan även hända att jag slänger in något tips här och där också. Bara att hoppa på tåget och följa mig, if you like it.
Kontakt: [email protected] / [email protected]

Follow on Bloglovin

Världens bästa mormor

2012-07-16 | 16:21:00 | Porträtt | Kommentarer 2
 
För drygt en vecka sen for jag och mormor på stan för min dag på stan. Jag köpte då tre tröjor vilket jag verkligen behövde, och ett par jeans shorts. Vi for även till Bonnstan för att fota husen där man jag tvingade även mormor att gå med på att bli fotad! Hon vill som aldrig annars vara med på bild så att få lite bilder på henne gör mig glad.
Dessutom är dom jättefina, alla bilder blev superbra! Är så lyckligt lottad av att ha fått en sånn otoligtfin och underbar mormor.

Kommentarer
Postat av: Viktoria

Hejsan!
Anmäl dig hemskt gärna till min fototävling där 5st vinner 5länkar var+att jag följer dem på bloglovin!^^

2012-07-17 @ 17:18:01
URL: http://fotoday.devote.se
Postat av: Semlan-Foto

Nu har jag startat en ny Dagens blogg tävling där du har chansen att visas bland mina läsare!
Mer om tävlingen hittar du här -->

http://semlanofc.blogg.se/2012/july/dagens-blogg.html#comment

ha en bra dag! :D

2012-07-20 @ 12:07:35
URL: http://semlanofc.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback