Daniel heter jag och är en helt vanlig kille från Skellefteå. 18år har jag funnits på denna jord. Jag drömmer om att kunna jobba som fotograf i framtiden. Jag går andra året på mediaprogrammet, börjar mitt tredje år till hösten. På min blogg får ni följa mig i min vardag och kolla in mina bilder. Det kan även hända att jag slänger in något tips här och där också. Bara att hoppa på tåget och följa mig, if you like it.
Kontakt: [email protected] / [email protected]

Follow on Bloglovin

Anneli Marklund

2012-06-21 | 16:38:00 | Porträtt | Kommentarer 1
Nikon D7000 + Tamron 28-75mm f/2.8
 
Lite bilder på Anneli från i lördags då vi firade henne. Fick väldigt fina bilder, dock var solen väldigt stark och att fota i strålande sol är inte det bästa. Dessutom glömde jag reflexen hemma så jag kunde inte ha den som backup utan det var bara att försöka undvika solen.

Kommentarer
Postat av: Rebecka Vigren - Fotoblogg

Ja, strålande sol är ju inte det mest ultimata. Fina bilder ändå!

Svar: Verkligen inte, man får bara göra det bästa av situationen! Tack :D
Daniel Brännström

2012-06-21 @ 17:17:53
URL: http://www.rebeckav.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback