Daniel heter jag och är en helt vanlig kille från Skellefteå. 18år har jag funnits på denna jord. Jag drömmer om att kunna jobba som fotograf i framtiden. Jag går andra året på mediaprogrammet, börjar mitt tredje år till hösten. På min blogg får ni följa mig i min vardag och kolla in mina bilder. Det kan även hända att jag slänger in något tips här och där också. Bara att hoppa på tåget och följa mig, if you like it.
Kontakt: [email protected] / [email protected]

Follow on Bloglovin

Fotbollskrocket

2012-06-15 | 17:20:52 | Vardag | Kommentarer 2
Igår köpte mamma hem fotbollskrocket så hela familjen gick ut på baksidan och spelade. Skitkul spel. Men jag kan medela att jag inte var så jättebra. (Förlorade alla gånger vi körde)
Kommer bli kul att spela om vi drar med husvagnen nån gång i sommar.

Första sommarjobbet avklarat, första veckan avklarad, första lönen för iår.. your next.
Eftersom jag inte fick något svar från någon av alla ställen jag sökt sommarjobb på fick min pappa ställa upp. Jag fick alltså jobba på deras företag en vecka. Tack så jättemycket.
Sen om två veckor börjar mitt andra sommarjobb, gräsklippning. Hehe hur skönt som helst att bara kunna sitta och klippa gräs men musik i öronen. Tjänar endå hyfsat på det, jag menar typ om jag är skitseg och drar ut på tiden, tjänar jag ju mer. Haha.

Annars då.. ja livet leker och vädret är toppen så jag egentlingen ska jag inte sitta och skriva ett inlägg inne men jag känner mig så snäll idag så ni får ett inlägg endå. Sen har jag inte varit den bästa på att uppdatera heller, men det skyller jag på jobbet. Är helt slut när jag kommer hem så jag orkar faktiskt inte sätta mig och skriva på bloggen utan ligger hellre ute i solen elr om vädret är dåligt ligger jag i soffan.

Kommentarer
Postat av: Yohanna - Fotografering & Chihuahualiv

Hejsan! :)

Hoppas allt är bra?



Jag har gått vidare i en fototävling och tänkte att du som min vän här i bloggvärlden kanske skulle vilja lägga en röst på mitt bidrag och samtidigt göra mig väldigt glad?



http://bilderbyalice.se/2012/june/finalisterna.html#comment

(Jag är nummer 4, och gör det bara om du gillar min bild!) :)

2012-06-17 @ 17:28:14
URL: http://yohannafotograferar.blogg.se/
Postat av: A PHOTO STORY - Elin Fredriksson

Din blogg är jättefin! <br/> <br/>



Jag har just nu en frågestund på min blogg som jag tänkte avsluta senare idag. Om jag får lite mer frågor tänkte jag svara på dem i ett videoinlägg. Så det hade varit jättekul om du ville ställa några frågor! <br/>

Jag ber även om ursäkt om du inte gillar sådana här kommentarer! <br/> <br/>



http://aphotostory.blogg.se/2012/june/sometimes-were-just-like-stars-we-fall-to-make-someones-wish-come-true.html#comment <br/>



KRAM

2012-06-18 @ 08:07:10
URL: http://aphotostory.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback