Daniel heter jag och är en helt vanlig kille från Skellefteå. 18år har jag funnits på denna jord. Jag drömmer om att kunna jobba som fotograf i framtiden. Jag går andra året på mediaprogrammet, börjar mitt tredje år till hösten. På min blogg får ni följa mig i min vardag och kolla in mina bilder. Det kan även hända att jag slänger in något tips här och där också. Bara att hoppa på tåget och följa mig, if you like it.
Kontakt: [email protected] / [email protected]

Follow on Bloglovin

"Jag missar ju hela dagen"

2012-06-27 | 17:22:36 | Natur | Kommentarer 3
Nikon D7000 + Tamron 28-75mm f/2.8
 
Vaknade 3 idag!! Som vanligt nästan, har den senaste veckan sovit till 2-3 varje dag. Är nästan lite sur på mig själv.. varför ska jag sova så länge? Jag missar ju hela dagen. Och när jag väl vaknar är det typ middag och sen är dagen över.. vilket liv!!
 
Aja, jag ska iaf på stadsfesten lördag och söndag med lite folk. Så det kommer bli nice, sen så har jag även börjat jobba på mitt andra sommarjobb, eller jag börjar imorgon! Men vi kan säga tt jag har börjat :D
Sen hade jag även tänkt slänga in några bilder från min midsommar, såååå ha det bra tillsvidare!

Kommentarer
Postat av: Felicia Andreasson - Foto

Så fin bild! :)

2012-06-27 @ 19:40:44
URL: http://feliciafoto.blogg.se
Postat av: Rebecka Vigren - Fotoblogg

Ditt andra sommarjobb? Du har fullt upp alltså! ;)

Svar: Haha jajamen! Busy guy you know x]
Daniel Brännström

2012-06-27 @ 23:56:25
URL: http://www.rebeckav.blogg.se
Postat av: fotokoffe

Älskar det korta skärpedjupet samt oskärpan i förgrunden!

Svar: Tack så jättemkt! :D
Daniel Brännström

2012-06-28 @ 14:36:21
URL: http://fotokoffe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback