Daniel heter jag och är en helt vanlig kille från Skellefteå. 18år har jag funnits på denna jord. Jag drömmer om att kunna jobba som fotograf i framtiden. Jag går andra året på mediaprogrammet, börjar mitt tredje år till hösten. På min blogg får ni följa mig i min vardag och kolla in mina bilder. Det kan även hända att jag slänger in något tips här och där också. Bara att hoppa på tåget och följa mig, if you like it.
Kontakt: [email protected] / [email protected]

Follow on Bloglovin

Fredags foton

2012-03-30 | 17:12:00 | Natur | Kommentarer 2
Några bilder från när jag fotade efter skolan idag.
Asså något jag verkligen älskar att att gå runt och fota helt random. När man inte har någon plan på vad man ska fota utan bara går och fotar på det man hittar. Love it!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Snygga bilder!!

Längtar tills nästa fredag alltså;)

2012-03-30 @ 17:34:53
Postat av: klara

sv; Hah jaa jag längtar ihjäl mig till sommaren! :D

2012-03-30 @ 19:24:19
URL: http://klarahe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback