Daniel heter jag och är en helt vanlig kille från Skellefteå. 18år har jag funnits på denna jord. Jag drömmer om att kunna jobba som fotograf i framtiden. Jag går andra året på mediaprogrammet, börjar mitt tredje år till hösten. På min blogg får ni följa mig i min vardag och kolla in mina bilder. Det kan även hända att jag slänger in något tips här och där också. Bara att hoppa på tåget och följa mig, if you like it.
Kontakt: [email protected] / [email protected]

Follow on Bloglovin

Loreen

2012-03-11 | 15:52:16 | Musik | Kommentarer 1

bild: google

Loreen vann igår Melodifestivalen 2012 vilket var exakt vad jag ville! Hennes låt är helt otrolig, och jag tror verkligen hon har en jättestor chans att vinna Eurovision Song Contest. Hejja Sverige och Loreen.

Kommentarer
Postat av: Hanna Ek

följer dig nu :) hoppas du följer tillbaka.

2012-03-11 @ 22:07:24
URL: http://hnny.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback