Daniel heter jag och är en helt vanlig kille från Skellefteå. 18år har jag funnits på denna jord. Jag drömmer om att kunna jobba som fotograf i framtiden. Jag går andra året på mediaprogrammet, börjar mitt tredje år till hösten. På min blogg får ni följa mig i min vardag och kolla in mina bilder. Det kan även hända att jag slänger in något tips här och där också. Bara att hoppa på tåget och följa mig, if you like it.
Kontakt: [email protected] / [email protected]

Follow on Bloglovin

Tensundays: Lycka

2012-03-25 | 18:03:38 | tensundays | Kommentarer 2
Jag och Alva har tillsammans startat en fotoutmaning där vi kommer tolka ett bestämt tema varje söndag. Utmaningen kommer att pågå i 10 veckor. Enjoy!

Veckans tema var Lycka och jag valde den här bilden för att den är typ en klassiker. En bild på någon som ler. Men det är lycka för mig, något man blir glad av och på bilden ler jag så jag måste ju blivit glad av nått iaf.

Kommentarer
Postat av: Becca

svar; Tack så mycket ! :)

2012-03-26 @ 08:40:06
URL: http://fotobex.blogg.se/
Postat av: Ajax

Nice;)

2012-03-26 @ 11:32:14
URL: http://ajaxstyle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback