Daniel heter jag och är en helt vanlig kille från Skellefteå. 18år har jag funnits på denna jord. Jag drömmer om att kunna jobba som fotograf i framtiden. Jag går andra året på mediaprogrammet, börjar mitt tredje år till hösten. På min blogg får ni följa mig i min vardag och kolla in mina bilder. Det kan även hända att jag slänger in något tips här och där också. Bara att hoppa på tåget och följa mig, if you like it.
Kontakt: [email protected] / [email protected]

Follow on Bloglovin

Fyra senaste

2012-05-30 | 19:02:24 | Vardag | Kommentarer 0
Dom fyra senaste bilderna från min instagram (@danielbrannstrom) ni får gärna följa mig där. Uppdaterar där dagligen med bilder som jag inte publicerar på bloggen.

Bild 1. När jag var i sthlm och det var typ 20+ :) Längtar tillbaka så otroligt mkt!
Bild 2. Också när jag var i sthlm, när vi skulle äta lunch på Pizza Hut. (Bästa pizzastället enligt mig)
Bild 3. När andra semifinalen i ESC gick tog vi fram melon och färsk ananas.
Bild 4. Även det en bild från när jag var i sthlm, fast den är fotade med min kamera.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback