Daniel heter jag och är en helt vanlig kille från Skellefteå. 18år har jag funnits på denna jord. Jag drömmer om att kunna jobba som fotograf i framtiden. Jag går andra året på mediaprogrammet, börjar mitt tredje år till hösten. På min blogg får ni följa mig i min vardag och kolla in mina bilder. Det kan även hända att jag slänger in något tips här och där också. Bara att hoppa på tåget och följa mig, if you like it.
Kontakt: [email protected] / [email protected]

Follow on Bloglovin

I´ll need you

2012-05-21 | 21:57:22 | Natur | Kommentarer 0
Förra onsdagen for jag ju till Stockholm, tror aldrig jag hann skriva det på bloggen. Men så är det, vi for på onsdagen och for hem på söndagen. Det var typ 20+ där så vi gick i shorts hela helgen, grymt. Sen har vi shoppat, köpte en tröja och ett par jeans shorts, och vi har även hunnit med fjärilshuset där jag fick fota lite fjärilar. Skitcoolt att man kan komma på pass nära en fjäril utan att det flyger iväg. Azum. Sen hade dom typ såna dära min kyckligar, typ vita, 1 dessi hög, skitsöta. Fick dock ingen bild på dom för dom var så skygga.

Imorgon är det dags för matte nationella... fy fan. Känner inte att jag orkar plugga matte så jag kommer lita på min mattekunskap, om den nu kanske vill komma fram för en gångs skull. I´ll need you.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback