Daniel heter jag och är en helt vanlig kille från Skellefteå. 18år har jag funnits på denna jord. Jag drömmer om att kunna jobba som fotograf i framtiden. Jag går andra året på mediaprogrammet, börjar mitt tredje år till hösten. På min blogg får ni följa mig i min vardag och kolla in mina bilder. Det kan även hända att jag slänger in något tips här och där också. Bara att hoppa på tåget och följa mig, if you like it.
Kontakt: [email protected] / [email protected]

Follow on Bloglovin

Autumn

2012-10-08 | 20:12:35 | Natur | Kommentarer 2
Skolans kamera
 
Hejsan allihopa! Det var ett tag sen jag skrev något här, tyvärr. Men som jag hade skrivit så kommer det bli lite avvaktande med min uppdatering efter det händer så pass mycket i mitt liv.
Men jag ska nu försöka uppdatera lite oftare, men ta det med en nypa salt för jag vet verkligen inte hur ofta det kommer bli.
 
Annars då? Jo idag så har jag faktiskt börjat med fotouppgiften som vi ska hålla på med veckan ut. Har äntligen valt ett tema till den och det blev ljust och mörkt.
Kommer nog att få fota hemma lite (Förmodligen allt) så jag inte hamnar efter allt för mycket.
Och eftersom att vi är lediga imorgon så kanske jag kan dra ut och fota lite då!

Kommentarer
Postat av: Ella

Fina bilder! Vad har du för kamera? :)
kram

Svar: Tack så mkt! :) Jag har en Nikon D7000!Kram
Daniel Brännström

2012-10-10 @ 11:48:31
URL: http://duojagg.blogg.se
Postat av: Koffe

Skolans kamera säger du.. ved är det för nån må tro? :) Ser att du fotograferar med Nikon! Några tankar på fullformataren d600?

2012-10-11 @ 15:24:26
URL: http://fotokoffe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback