Daniel heter jag och är en helt vanlig kille från Skellefteå. 18år har jag funnits på denna jord. Jag drömmer om att kunna jobba som fotograf i framtiden. Jag går andra året på mediaprogrammet, börjar mitt tredje år till hösten. På min blogg får ni följa mig i min vardag och kolla in mina bilder. Det kan även hända att jag slänger in något tips här och där också. Bara att hoppa på tåget och följa mig, if you like it.
Kontakt: [email protected] / [email protected]

Follow on Bloglovin

Skyfall

2012-10-30 | 20:35:53 | Vardag | Kommentarer 1
I söndags var jag och Sandra på bio och såg nya Bond filmen, Skyfall. Det blev alltså ingen Paranormal Activity 4, tack och lov. Men måste verkligen säga att Skyfall var asbra. Levde definitivt upp till mina förväntningar.
 
Just nu är det hockey som står på menyn, hoppas såklart dom tar hem 3:an. Hejja Saik.

Kommentarer
Postat av: anjelica

såg den filmen också för ett par dagar sen, tycker den va helt okej :D

2012-11-03 @ 14:18:19
URL: http://anjelicca.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback