Daniel heter jag och är en helt vanlig kille från Skellefteå. 18år har jag funnits på denna jord. Jag drömmer om att kunna jobba som fotograf i framtiden. Jag går andra året på mediaprogrammet, börjar mitt tredje år till hösten. På min blogg får ni följa mig i min vardag och kolla in mina bilder. Det kan även hända att jag slänger in något tips här och där också. Bara att hoppa på tåget och följa mig, if you like it.
Kontakt: [email protected] / [email protected]

Follow on Bloglovin

Varmt om huvudet

2012-10-27 | 15:23:56 | Vardag | Kommentarer 1
Följde mamma idag för att handla in en middag men det fick bli det sista vi gjorde för vi drog in på lite andra affärer före. Bland annnat KappAhl där jag hittade mössa. Dock hade jag lite svårt att bestämma mig om jag ville ha den elr inte. Men jag köpte den och är 100kr fattigare:( 
 
Ikväll kanske jag ska dra på bio och se Paranormal Activity 4. Har inte riktigt bestämt mig där heller.

Kommentarer
Postat av: Semlan-Foto

Har en ny header på min blogg :D
skulle va super snällt av dig om du kikade in och kommenterade vad du tycker pgr av att jag själv är lite osäker :)

http://semlanofc.blogg.se/2012/october/ny-header.html#comment

2012-10-28 @ 19:27:27
URL: http://semlanofc.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback