Daniel heter jag och är en helt vanlig kille från Skellefteå. 18år har jag funnits på denna jord. Jag drömmer om att kunna jobba som fotograf i framtiden. Jag går andra året på mediaprogrammet, börjar mitt tredje år till hösten. På min blogg får ni följa mig i min vardag och kolla in mina bilder. Det kan även hända att jag slänger in något tips här och där också. Bara att hoppa på tåget och följa mig, if you like it.
Kontakt: [email protected] / [email protected]

Follow on Bloglovin

Ballonger eller motljus

2012-09-05 | 17:44:00 | Porträtt | Kommentarer 1
Fotad med skolans kamera
 
Ännu en dag avklarad, känns skönt.
Idag på foto lektionen började vi spåna på ideer på något tema vi ska ha när vi ska fota till fotoboken vi ska göra. Jag valde först ballonger men då kom jag ju på att jag måste köpa ballonger och det vet jag inte om jag vill göra, så jag började fota på mitt andra val 'motljus'.
Men jag vet dock inte om jag vill ha det för jag känner att jag kan få roligare bilder med ballonger.. Ahh beslutsångest..
 
Idag fyller iaf min lillebror 14år så det kommer bli kalas för honom och det betyder att jag får äta TÅRTA!! Yayyy, dessutom gör mamma typ världens godaste tårta så jag kommer frossa mig i hans tårta. Mums!

Kommentarer
Postat av: ajaxstyle.blogg.se

Kan inte vi dra ut och fota någon dag här framöver?
Det var ju typ jätte längesedan vi gjorde det..;)

Svar: Jaa!! Tänkte just fråga dig samma sak, vad säger du om typ nån fredag efter skolan? :) Eller lördag?
Daniel Brännström

2012-09-05 @ 18:56:20
URL: http://ajaxstyle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback