Daniel heter jag och är en helt vanlig kille från Skellefteå. 18år har jag funnits på denna jord. Jag drömmer om att kunna jobba som fotograf i framtiden. Jag går andra året på mediaprogrammet, börjar mitt tredje år till hösten. På min blogg får ni följa mig i min vardag och kolla in mina bilder. Det kan även hända att jag slänger in något tips här och där också. Bara att hoppa på tåget och följa mig, if you like it.
Kontakt: [email protected] / [email protected]

Follow on Bloglovin

iPhone 4s

2012-09-08 | 19:46:00 | Vardag | Kommentarer 0
I fredags efter skolan drog jag med morfar och Sandra på telia för att köpa mig en iphone 4s. Vi blev där inne i typ 1,5 timma för att hon skulle fixa att och sen snackade morfar en hel del också. Men nu sitter jag här och är en stolt ägare till en svart iphone 4s, aslycklig såklart.
 
Den här lördagen har jag spenderat på stan och här hemma bland supergod mat och TÅRTA! Eftersom vi fortfarande inte hade betat av hela släkten på kalas än. Men tyvärr har nu alla varit här och fikat så tyvärr ingen mer tårta :( 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback