Daniel heter jag och är en helt vanlig kille från Skellefteå. 18år har jag funnits på denna jord. Jag drömmer om att kunna jobba som fotograf i framtiden. Jag går andra året på mediaprogrammet, börjar mitt tredje år till hösten. På min blogg får ni följa mig i min vardag och kolla in mina bilder. Det kan även hända att jag slänger in något tips här och där också. Bara att hoppa på tåget och följa mig, if you like it.
Kontakt: [email protected] / [email protected]

Follow on Bloglovin

De vann för dig morfar!

2013-04-19 | 21:07:00 | Sport | Kommentarer 2
Nikon D7000 + Tamron 70-300mm f/4
 
Äntligen är guldet hemma där det alltid har hört hemma!! Det har varit två helt galna dagar nu, kan bara inte sluta le. 
Och morfar, de vann för dig! Det är så jävla orättvist att du inte får uppleva det här med oss. Men jag är helt säker på att du ändå var med. Det var en otrolig torsdag, jag önskar bara du kunde få vara med om det du sa skulle hända nämligen att vi skulle ta guld i år! Det var både glädjetårar och vanliga tårar som fälldes den torsdagen. Saknar dig så otrolig mycket<3

Kommentarer
Postat av: ajaxstyle.blogg.se


Svar: <3
Daniel Brännström

2013-04-22 @ 14:34:01
URL: http://ajaxstyle.blogg.se/
Postat av: Linda

Härliga bilder!

Svar: Tack så mkt!
Daniel Brännström

2013-04-24 @ 12:34:49
URL: http://dahlinda.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback