Daniel heter jag och är en helt vanlig kille från Skellefteå. 18år har jag funnits på denna jord. Jag drömmer om att kunna jobba som fotograf i framtiden. Jag går andra året på mediaprogrammet, börjar mitt tredje år till hösten. På min blogg får ni följa mig i min vardag och kolla in mina bilder. Det kan även hända att jag slänger in något tips här och där också. Bara att hoppa på tåget och följa mig, if you like it.
Kontakt: [email protected] / [email protected]

Follow on Bloglovin

Uppdatering av läget

2013-08-07 | 14:43:29 | Natur | Kommentarer 0
Nikon D7000 + Tamron 28-75mm f/2.8
 
Länge sen sist nu ännu en gång. Fattar inte varför jag är så jävla dåligt på att uppdatera. Måste vara för att mitt liv är så oerhört ointressant. Sedan har jag tappat mitt sug efter att fotografera också så det produceras inga bilder i nu läget.
Men jag hoppas jag kommer igång med det väldigt snart. Och som pricken över i:et kommer jag inte kunna uppdatera på en hel vecka heller nu när jag far till Turkiet på lördag.
 
Idag har jag haft halken, äntligen. Det var asroligt att köra men väääldigt tråkigt att ha teorin där. Nu kan jag meddela att det inte alls är långt kvar innan denna pajk har körkort. Längtar ihjäl miggggg..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback