Daniel heter jag och är en helt vanlig kille från Skellefteå. 18år har jag funnits på denna jord. Jag drömmer om att kunna jobba som fotograf i framtiden. Jag går andra året på mediaprogrammet, börjar mitt tredje år till hösten. På min blogg får ni följa mig i min vardag och kolla in mina bilder. Det kan även hända att jag slänger in något tips här och där också. Bara att hoppa på tåget och följa mig, if you like it.
Kontakt: [email protected] / [email protected]

Follow on Bloglovin

Bara en massa skit

2013-07-09 | 16:19:59 | Produkt | Kommentarer 4
Tisdag idag då. Inget att göra alls, ont i huvudet och har bara en allmänt dålig dag. Haha ja jag ska väll inte säga för mycket för jag har varit vaken i lite mer än en timma men ändå.
Jag börjar få ett extremt stor sug efter någon sorts fotografering med ett asnice tema. Bara det att jag har inte den bästa fantasin just nu. Men det kommer nog inom sin tid, lite letande på tumblr eller likanande så sitter ett tema där.
 
Hoppas ni alla får en superbra tisdag trots att vädret inte är det bästa.

Kommentarer
Postat av: Julia.

Får jag fråga om du har instagram?
Kram.

Svar: Det har jag, heter danielbrannstrom där :)
Daniel Brännström

2013-07-09 @ 19:35:02
URL: http://juliasphotography.blogg.se/
Postat av: Joann

Jag tycker du har en jättecool header. Du skulle inte kunna "berätta" hur man får den så "bred" (eller längre än det vita området), jag själv är inte så hej på det där med koder... hehe. :)

Svar: tack så mkt!! Det skulle jag kunna göra ett inlägg om så fort jag har tid :D
Daniel Brännström

2013-07-13 @ 23:37:07
Postat av: svea ~ maviedesvea ★

Fina bilder!
Allt bra med dig? :)

Svar: tack så mkt!! Allt är bara fint med mig :)
Daniel Brännström

2013-07-17 @ 21:01:19
URL: http://maviedesvea.blogg.se
Postat av: Agnes Janson♡

Grym du är på att fota!

Vill du göra ett bloglovinbyte? :)

Svar: Tack snälla du!!Jag gör tyvärr inte byten!!
Daniel Brännström

2013-07-19 @ 15:20:19
URL: http://agnesjansons.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback