Daniel heter jag och är en helt vanlig kille från Skellefteå. 18år har jag funnits på denna jord. Jag drömmer om att kunna jobba som fotograf i framtiden. Jag går andra året på mediaprogrammet, börjar mitt tredje år till hösten. På min blogg får ni följa mig i min vardag och kolla in mina bilder. Det kan även hända att jag slänger in något tips här och där också. Bara att hoppa på tåget och följa mig, if you like it.
Kontakt: [email protected] / [email protected]

Follow on Bloglovin

Det bara regnar och regnar

2013-07-02 | 17:26:40 | Natur | Kommentarer 2
Ja fan kan inte vädret bli lite bättre nu, är less på att det ska regna hela tiden. Jag kan för det första inte jobba när det regnar så då tjänar jag inte några pengar heller. Det suger verkligen balle..
 
Bara 2 dagar kvar nu innan jag blir hela 18år. Är så sjukt jävla taggad på allt!! Jag känner mig bara så lycklig redan nu och jag är inte 18 än. Kommer verkligen bli en sjuk helg med krogen och vänner. Tror på en riktig kanon helg. Vi ses på andra sidan!!

Kommentarer
Postat av: Celle

Vilken dag ska du på kroooogenn???

Svar: Drar båda fredag och lördag. Ses vi däääär???
Daniel Brännström

2013-07-02 @ 20:42:09
Postat av: svea ~ maviedesvea ★

Har du lust att vara med i Veckans Blogg?
http://maviedesvea.blogg.se/2013/july/vinnare-ny-omgang.html

Ledsen om du inte gillar sånnahär kommentarer.

2013-07-03 @ 23:14:46
URL: http://maviedesvea.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback