Daniel heter jag och är en helt vanlig kille från Skellefteå. 18år har jag funnits på denna jord. Jag drömmer om att kunna jobba som fotograf i framtiden. Jag går andra året på mediaprogrammet, börjar mitt tredje år till hösten. På min blogg får ni följa mig i min vardag och kolla in mina bilder. Det kan även hända att jag slänger in något tips här och där också. Bara att hoppa på tåget och följa mig, if you like it.
Kontakt: [email protected] / [email protected]

Follow on Bloglovin

Det tar så ont att veta att du inte är bland oss längre

2013-06-14 | 14:48:51 | Vardag | Kommentarer 0
Det är nu gått 21 dagar sedan jag förlorade min allra bästa vän och morfar. Jag har aldrig någonsin mått så dåligt som jag gjort under den tiden du vart sjuk och borta från oss alla.
 
Det finns inte en människa på denna jord som är så godhjärtad och god människa som du. Min förebild i livet har du alltid varit och kommer förbli. Du fick mig verkligen att öppna ögonen och se det goda i livet när jag inte alls mådde bra.
Tanken på att du skulle tas ifrån oss får mitt hjärta att blöda. Varför skulle den genom godaste människa behöva gå denna väg? Och pågrund av en fästing. Livet är långt ifrån orättvist!
Du kommer alltid finnas i mitt hjärta och guida mig genom livet, få mig att ta de rätta besluten.
Jag är så lycklig att just du är min morfar och ingen annan. Jag älskar dig utav hela mitt hjärta min bäste vän, sov gott! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback