Daniel heter jag och är en helt vanlig kille från Skellefteå. 18år har jag funnits på denna jord. Jag drömmer om att kunna jobba som fotograf i framtiden. Jag går andra året på mediaprogrammet, börjar mitt tredje år till hösten. På min blogg får ni följa mig i min vardag och kolla in mina bilder. Det kan även hända att jag slänger in något tips här och där också. Bara att hoppa på tåget och följa mig, if you like it.
Kontakt: [email protected] / [email protected]

Follow on Bloglovin

Life is a beautiful struggle

2013-11-11 | 15:07:44 | Porträtt | Kommentarer 3
Nikon D7000 + Tamron 28-75mm f/2.8

Hej på er alla. Det var ett tag sen sist, och haha jag som lovade dagliga inlägg osv. Kan verkligen aldrig hålla mina löften har jag börjat inse.
Och nu blir det inte lättare med mörkret som är just nu, man vaknar på morgonen då det är ljust och fint men då ska man till skolan och när man kommer hem är det mörkt. Ganska drygt måste jag säga, saknar sommaren som fan.
Men jag fotade iaf dessa bilder i förra veckan, är riktigt nöjd faktiskt. Jag känner att jag inte alls har fotat så mycket som jag hade velat detta år. Och jag ska försöka förklara det hela mot slutet av året. 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Kan du snälla ge några exempel på bra porträttobjektiv och inställningar vid porträttfotografering? Eller andra tips i porträttämnet!

2013-11-17 @ 18:08:14
Postat av: Fia

Skulle vara sjukt roligt att få läsa ett inlägg om ditt 2013!! Snälla?! Du är så talangfull :*

2014-02-08 @ 20:20:29
Postat av: Jennifer

Nu blev man ju nyfiken? Vad har hänt under året egentligen?

2014-02-11 @ 13:49:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback