Daniel heter jag och är en helt vanlig kille från Skellefteå. 18år har jag funnits på denna jord. Jag drömmer om att kunna jobba som fotograf i framtiden. Jag går andra året på mediaprogrammet, börjar mitt tredje år till hösten. På min blogg får ni följa mig i min vardag och kolla in mina bilder. Det kan även hända att jag slänger in något tips här och där också. Bara att hoppa på tåget och följa mig, if you like it.
Kontakt: [email protected] / [email protected]

Follow on Bloglovin

00:20

2011-12-31 | 00:20:24 | Vardag | Kommentarer 2

Det är faktiskt ganska kul att fota när det är mörkt ute, för det blir som en helt annan värld när mörkret har kommit och med alla ljus blir det hur fint som helst! Verkligen hur kul som helst att fota då :)

Just nu sitter jag och hejjar på Junior kronorna i JVM, dom leder just nu och jag tror också dom vinner!
Kommer bli riktigt spännande imorron när dom möter Ryssland men dock är matchen kl 04:00 så man kommer nog vara nådigt trött när man plågar sig igenom den matchen...

Kommentarer
Postat av: Linnea (FOTO)

Sv: Tack så mycket vad kul att höra ! (:

2011-12-31 @ 01:00:55
URL: http://enlinnea.webblogg.se/
Postat av: Rebecka Vigren

Jag satt också uppe och kollade på det, fantastisk match! Tagga för ikväll!

2012-01-03 @ 20:16:00
URL: http://rebeckav.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback