Daniel heter jag och är en helt vanlig kille från Skellefteå. 18år har jag funnits på denna jord. Jag drömmer om att kunna jobba som fotograf i framtiden. Jag går andra året på mediaprogrammet, börjar mitt tredje år till hösten. På min blogg får ni följa mig i min vardag och kolla in mina bilder. Det kan även hända att jag slänger in något tips här och där också. Bara att hoppa på tåget och följa mig, if you like it.
Kontakt: [email protected] / [email protected]

Follow on Bloglovin

love life right now

2011-09-29 | 18:45:31 | Djur | Kommentarer 1





JAG HAR FÅTT TILLBAKA MITT PHOTOSHOP CS5!!! :D:D

Jag är hur glad som helst, och det första jag gjorde var att redigera lite hästbilder från när jag var hos mormor!

Idag på media lektionen så började vi med våra lådkameror vilket var skitkul, ska bli kul att se på bilderna sen, riktigt spännande :D
Eftersom den media lektionen är typ den drygaste så var det helt underbart att få göra ngt annat än allt de andra tråkiga skrivandet!!

OCH det sööög att inte Amanda Persson gick vidare i går, trodde verkligen de och hoppades.. men som tur va så tyckte juryn hon va skitbra så hon kanske blir ett wildcard!! hoppas..
Ikväll är det dom sista 5 som ska köra och då hoppas man på Roshana och Molly :)


Kommentarer
Postat av: Ellen

Wow, vilka jättejättefina bilder:D!

Vad har du för kamera?=D

2011-10-07 @ 22:14:46
URL: http://jagellens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback